Skumt...

... hur en upplevelse kan förändra en person både i stort och smått.

Konserten med Madonna har förändrat mig! Ja inte så jättestort kanske och inte är det Madonna som förändrat mig heller. Däremot har Mr Paul Oakenfold förändrat mitt sätt att just nu iaf se på innecyklingen.

Sitter med MixMeister just nu och filar på lite nya idéer som kommit upp i huvudet efter helgen och förmodligen kommer att testas på ett gym inte allt för långt bort snart. Irriterande nog så är det "So you think you can dance" på TV samtidigt som jag fick lite inspiration till att skapa något nytt och spännande vilket gör det hela lite komplicerat.

Dessa löser problemet med störningen från TV'n... :-)


Måste fokusera nu!

En av mina idéer som jag haft länge, i flera år, fick definitivt nytt bränsle i söndags. Nämligen att köra att spinningpass med Live-DJ. Matilda, är du med på tåget i så fall? ;-)

Tänk att få styra en fullsatt sal bakom ett sånt här bås. 





Just nu dånar en ny favorit i Kossorna, Bullet in the gun, från albumet Planet Perfecto.

Vem vet, nästa spinningklass kanske blir en helt ny upplevelse för de som cyklat med mig tidigare... Hoppas några är sugna på att testa. :-)


 


Kommentarer
Postat av: nyfiken

spänande med nya ideer för pasen men vilken cykel sal ska man benka sig i om man vi uppleva något över det normala

2009-08-11 @ 22:27:26
Postat av: Tobbe

Cykelsalen som gäller är på Frösåkershallen i Östhammar. Bästa gymmet. :-)



/Tobbe

2009-08-11 @ 22:29:40
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bästa instruktören (en av två) men tror inte att det är det bästa gymet.. =)

2009-08-11 @ 23:31:25
Postat av: Matilda

SJÄLVKLART Sickan! :) Jag brukar inte vara bang på galna spinningidéer ;)



KRAM!

2009-08-11 @ 23:37:47
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Matilda, det låter lysande det! :-)



Kram Pappa

2009-08-11 @ 23:40:11
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Bästa instruktören vette fasiken. Men ambitionsnivån är hög iaf. :-)

2009-08-14 @ 21:35:54
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0