Energikick!

Det finns många anledningar att träna, betydligt fler än att inte göra det!

Finns många anledningar att leda pass också, massor!

Att leda en full cykelklass en timme när deltagarna är med på noterna, glada, motiverade och där för att de gillar det Vi instruktörer gör är fantastiskt!

Jag har alltid gillat att inspirera människor omkring mig, försöka få andra att växa. Det är något man verkligen får känna av i en träningslokal, så grymt roligt!

Den där timmen ger mig själv träning, inte på samma intensitet som deltagarna förstås, man bör ju klara av att höras i headsetet också. Den egna träningen är å andra sidan av underordnad betydelse om man jämför med energikicken som sitter i flera dagar efter ett lyckat pass. :-)

Jag trivs bara bättre och bättre i Östhammar! En härlig stämning både mellan instruktörer och deltagare. Prestigelöst och enkelt.

Att dessutom få lära känna nya trevliga och sköna människor är en bonus som inte ska underskattas. :-)

Ni som inte skickat några låtar till önskepasset ännu får skynda Er, finns vissa som har många önskningar.

Tack för ikväll cyklister!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0