Paus

Ian Rankin har kommit med en ny bok, underbart! Den kommer jag somna med i händerna några kvällar framöver. Har inte blivit besviken på någon av böckerna om den specielle kommisarie Rebus ännu.

Funderar lite på dokumentären om den stackars Britney Spears, on the record. Inte utan att man tycker lite synd om henne, alla miljoner till trots. Inte lätt att vara utsatt för det drevet dagligen. Hoppas att livet rätar upp sig för henne, finns ju tom ett par låtar på senaste albumet som platsar på mina cykelpass! :-)

Såg förresten en film igår som jag inte bestämt mig för om jag ska gilla eller inte. A teachers crime. Spännande och obehaglig men tyvärr lite "Jasså" över slutet. Kanske bara att konstatera att alla filmer inte kan vara lika bra som Mr Tarantinos! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0