Sista passet innan jul.

75 minuter fatlek med några dagar kvar till jul trodde jag skulle bli sporadiskt besökt. Till min stora glädje visade det sig att Östhammarsborna är måna om sin fysik och gärna tränar in i det sista! :-)

Även om jag inte vet riktigt hur många av Er cyklister som kikar in här ibland så vill jag tacka för en väldigt kul premiärtermin!!! Det har varit mycket inspirerande att köra för de blandade klasser Vi har på Frösan.

Vissa av deltagarna har varit otroligt duktiga och kommit på varje pass men det är också skoj att det under hela terminen hittat in några nya. 

Nu väntar mat och vila till den 27 december då det är dags för 75 minuter igen, tror det blir ett laps-pass med fyra varv... :-) Den 3 januari lutar det åt att jag tar med mig förstärkning och kör Discopasset i lite längre form!

Appropå den 27 så får Ni som kommer gärna vara lite extra laddade eftersom Carro har "hotat" med videofilmning och utvärdering, usch, nervöst... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0