Snyft...

Sitter framför TV'n och stoooora krokodiltårar trillar nerför mina kinder. Det är sorgligt, det är gränslös lycka, det är brustna hjärtan, det är vackert... Det är final i Bonde söker fru! :-)

Undrar just vad som ska fängsla svenska folket resten av vintern. Idol, stjärnor på is och Bonde söker fru är slut, tänk vad mycket tid som kommer frigöras för andra aktiviteter i svenska hem!

Om jag får önska så skulle min drömtvtablå i vinter se ut enligt följande:

Måndag - Vänner, start med första avsnittet säsong 1.

Tisdag - Las Vegas

Onsdag - Filmkväll, starta med Tarantinos samlade verk! Först ut med The reservoir dogs.

Torsdag - Nilecity 
Fredag - Percy tårar

Lördag - Filmkväll

Söndag - Repris på alla So you think you can dance!

Nu ska bondgrabbarna välja varandra och jag ska fokusera på de sista justeringarna på söndagens pass! Det har naturligtvis ändrats en del sedan spellistan skrevs... Det som fortfarande gäller är att det blir högintensivt och "röjjigt" från minut 6 till 68!!! :-)


Kommentarer
Postat av: På en av cykelsadlarna

Det finns ju betydligt trevligare saker man kan ägna sig åt på kvällstid än att glo på tv!

2008-12-18 @ 09:22:38
Postat av: Tobbe

Absolut! Träna tex! :-)

2008-12-18 @ 12:37:32
Postat av: Matilda

Låter som en tablå a´la Matilda oxå ;D

2008-12-19 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0