1 fel av 1 möjligt...

Ja det ser ju onekligen illa ut... Jag brukar, eftersom jag har ett stort intresse för musik, säga till klassdeltagare och vänner att jag har det mesta, har jag inte rätt låt så har jag garanterat rätt artist med någon annan låt.

För en liten stund sedan kom den första önskningen till önskemusikpasset in, döm om min förvåning när jag inte hade låten, eller ens artisten. Jag hade inte ens hört talas om den! Pinsamt... :-) Skoj att önskandet kom igång direkt iaf!

Nu är ju som tur är internet guds gåva till mänskligheten så bristen i musikbiblioteket är redan åtgärdad.

En bra önskning Miranda, den kommer bli en svettig raksträcka, tempot är ca 95 RPM!

Hoppas det kommer flera önskningar, det är tillåtet att komma med flera låtar om man vill! ;-)

Är lite osäker på vilka cyklister som hälsar på här, så jag får nog ta med ett block med papperslappar till Östhammar för säkerhets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0