Äntligen nått jag vaknade av!

En hel dag har gått utan att det funnits något skönt att reagera på, tills nu!

Skulle precis slå igen datorn när jag fick syn på en rolig notis som berättade att Delicato har fått på skallen av livsmedelsverket för en av deras geniala reklamkampanjer. Det är helt otroligt hur någon paragrafridande tjänsteman kan vara så oerhört befriad från humor...



Anledningen anges vara varumärkesintrång mm för det finns verkligen ingen tårta som förtjänar Nyckelhålsmärkning...

Personligen tycker jag att alla Delicatos kampanjer är fantastiska! :-) Här kommer några favoriter.











Visst är dom underbara! :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Aj, då... här skulle visst inte jag kika in ;o) Du hade inga som "innehåller minimalt med kolhydrater" Ha,ha! Tack för i lördags, jag hade en jättebra dag o hoppas du hade det oxå? Kram/Carro

2008-11-19 @ 07:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0