Bönder...

Pausar lite i hemarbetet, Tiramisun är klar, städningen nästan klar, kylen full med mat och bordet är dukat. Så dukat och snyggt det nu kan bli i min lilla våning! :-) Innan läggdags ska bara vitlökssmöret till Bruschettorna och lite annat smått fixas. Måste ju hinna läsa lite i månadens litterära höjdpunkt också, senaste numret av Kadens! 

Landar i soffan och slötittar på Bonde söker fru, är det skoj eller är det lite för mycket freakshow? Jag har svårt att bestämma mig för vad jag egentligen tycker.

Tog precis en titt på vad som står på schemat för lördagspasset, lågintensivt... Hm, gillar ju egentligen lite mer fart och fläkt. Nu är ju inte jag sämre än att jag kan ändra på schemat, så snälla Ni som cyklar, om bara en enda av Er hellre vill ha något annat så meddela mig det snarast!!! :-)

Ha en fortsatt bra kväll!

/Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0