Dagens tips!

Är en favorit sen något år tillbaks, en av ganska få låtar som nästan har prenumererat på en plats i mina cykelpass.

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag kom i kontakt med den första gången, jag vet bara att det var kärlek vid första lyssningen.

I cykelpassen ger den iaf mig extra energi och en skön känsla i raksträckor med lite högre intensitet. Hoppas att Ni som cyklar i Östhammar gillar den för den kommer att finnas med flera gånger... :-)

Låten jag pratar om är Slayed med gruppen Overseer.

http://www.youtube.com/watch?v=URaRVmhBQyo

Eftersom jag redan nu varit väldigt öppen med mina svagheter... och ibland även med mina styrkor. :-) Så ska jag avslöja en liten hemlighet till...

Det handlar om en lite pinsam sak, nämligen en alldeles speciell låt som jag får gåshud av varje gång jag hör, speciellt den sista tredjedelen, älskar den verkligen. Låten är kanske inte nått man direkt tipsar grabbpolarna eller jobbarkompisarna om men eftersom Ni som håller lite koll här och tar del av mina upplevelser och tankar förmodligen är så förstående och gulliga så erkänner jag gärna min svaghet för just den här låten... :-)

Lyssna och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=rriGtwl1oGE

Visst är den skön..?

Nu ska jag putsa lite på Lagtempopasset till på lördag.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0