Djävulen själv!

Ja det är inte utan att jag känner mig lite som honom just nu... Vet inte om det är pga av dagen på jobbet eller om jag bara känner att dom sköna cyklisterna i Östhammar är mogna för lite hårdkörning som jag designat lördagens pass som jag gjort... :-)

Hur som helst, det står Lagtempo/Team trial på schemat, då ska det vara jobbigt! Det blir det, om man vill så kommer det vara det jobbigaste passet hittills i år! :-) Härligt!

Det roligaste med just upplägget lagtempo är att deltagarna själva kommer att se till att sina lagkamrater blir riktigt trötta! Brukar bli fart i klasserna med det upplägget, sen har satan själv (jag alltså..) så klart lagt in lite egna överraskningar som kommer höja pulsen ytterliggare några slag! ;-)

Nu kommer jag sova gott! Hoppas på en skön dag imorgon så att det så snabbt som det bara går blir lördag förmiddag!

Det finns en nackdel med att cykla i Östhammar trots allt, nämligen att man åldras lite fortare där eftersom jag har så skoj att tiden går fortare än normalt, NOT GOOD!! :-)

Sov sött!

Jag i cykelsalen på lördag! ;-)
  

Hittade en bild som förstärker mina argument för rakade ben också, at your service, always aiming to please! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0