Elvis, the king...

Hittade en underbar Elvis idag!



Gissa hur jag tänker skor... ;-)



Under förutsättningen att dom är lätta också så är det snygga som gäller!
 
Precis raka motsatsen till klockor alltså! Ja dom ska ju också vara snygga förstås, men tunga!

Tänk om man en dag har råd att prioritera några extra tusenlappar på handleden... Fånigt kanske man kan tycka, men det är något speciellt med en tung och snygg klocka på armen! Erkänner min svaghet, ytterliggare en alltså. :-)

Tänk att få byta den här...



Mot den här...



Jag gillar min klocka massor iofs, har den på mig dygnet runt, behöver aldrig ställa den, dra upp den, eller byta batterier. Men... Tag Heuer är ändå klockan med stort K i mitt huvud. Vet inte varför egentligen. Antagligen har jag sett märket i någon slipad reklam som jag valt att identifiera mig med och därmed gått på...

Reklam är förresten intressant! Gillar det jättemycket, skulle kanske ha jobbat med marknadsföring istället... Dessutom funkar bra reklam på mig! Det kan ju vara en svaghet iofs, å andra sidan är jag väl medveten om det så det kanske är ok iaf. :-)

Nu är det ju inte så att allt funkar. Men visst känner man sig som en bättre skidåkarna i puckelpisten om man har ett snyggt Peak-set på sig. Man ser ju iaf i sitt eget huvud lika snygg, snabb och skicklig ut som de snygga grabbarna och tjejerna i Peaks galet snygga katalog. Tror faktiskt att rumpan ser lite bättre ut i något från Replay eller Diesel också. ;-)

Nu ser det ju ut som om jag är en väldigt materialistisk och ytlig person, fel! Men jag vågar iaf stå för att om jag har råd så prioriterar jag hellre snyggt än billigt. :-)

Nu ska barnen hämtas och bjudas på mat!

Vi hörs säkert senare om något viktigare än klockor och jeansrumpor! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0