Frustrerad!!!

Sååå in i h-vete... Nej det är inte Sex (an) från Svanbygrillen jag suktar efter, inte heller något annat man direkt kan ta på. Det är bara det att när jag bestämt mig för något brukar jag oftast lyckas, tyvärr inte idag...

Kom tidigare ikväll på att jag har en, eller rättare sagt två, klassiska reklamkampanjer som jag anser vara dom smartaste som någonsin gjorts. Båda bilderna ingår i en serie av liknande bilder från Diesel som imponerat så på mig att jag gärna ville visa Er alla dom.

Jag har haft bilderna tidigare i en gammal skrotad dator, tänkte att det skulle vara en smal sak att hitta dom igen på det fantastiska Internet. Tyvärr visade det sig vara lite svårare än jag trott. Stört omöjligt faktiskt. Jag har testat 100-tals olika sökvarianter utan att hitta exakt rätt vilket Irriterar mig grundligt eftersom jag hatar att misslyckas!

Hittade iaf några som är tillräcklig coola för att få agera ersättare! :-)

Det här är reklam som tilltalar mig, reklam när den är som allra bäst! Dessutom var det den svenska reklambyrån Paradiset som gjorde Diesel till det jätteföretaget det är idag.

En av favoriterna i samma serie som den jag sökte.

  

Inte dum den här heller.



Gillar budskapet i den här också massor.



Den senare Global warming kampanjen är fin!











Mm... Några exempel på reklam som tilltalar mig betydligt mer än det som sänds på bästa sändningstid i TV. Den billiga och usla reklam som vill få oss att köpa fantastiska bindor i ny tappning, undermedel mot fotsvamp, tvättmedel eller det allra värsta, medel mot analklåda och inkontinensskydd...

Nu väntar sängen, i morgon ska bilen vara på service i Uppsala klockan 0700. Det passar mig inte ett dugg bra! :-)

Hoppas Ni får en skön natt allihop!

Bamsekramen

/Tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0