Funderar...

Sitter och njuter av att vara lite varm och skön i kroppen efter cyklingen idag (ett halvt glas vin har också hjälpt värmen på traven lite... ;-)). Fötterna på soffbordet och datorn i knät. Kosslurarna är mina bästa vänner, levererar tung bas och ren diskant rakt in i huvudet utan att Viola 75 år i lägenheten ovanför behöver komma ner och be mig sänka volymen. Hur svårt ska det vara för den söta tanten att förstå att jag BEHÖVER spela högt ibland! ;-)

Har börjat fila lite på passet som Helene, Sophie och jag ska köra tillsammans på Superlördagen. Upplägget är i det närmaste klart, musiken ligger på plats till 90%, min vana trogen kommer jag väl iaf ändra 100 gånger till innan jag är nöjd... :-)

Vi kan iaf utlova en nostalgitripp tillbaks till 80-talet av stora mått! Helene har lovat alldeles speciella kläder, på henne... Vad jag ska spöka ut mig i återstår att se!

Undrar om jag har kvar den här stassen...

Den användes vid senaste Discopasset jag körde. Jag rekomenderar efter det INGEN att cykla i ett par avklippta jeans utan något under. De stående partierna blev längre och längre för varje minut som gick av passet... ;-) Förresten var den skjortan ingen skjorta efter en stund, snarare en tryckkokare!.. Men roligt hade Vi! Fint diplom delades ut till den bäst utspökade deltagaren! :-)



Hoppas att Ni som kommer har lite koll på Filmer och musik från det sköna 80-talet! Kanske törs hoppas att några vågar ta ut svängarna lite och lämnar kläderna i funktionsmaterial hemma också! ;-)

Är också lite sugen på att någon gång i vinter köra ett av mina mest uppskattade pass även på Frösan. Faktiskt ett av få pass som jag kört fler än en gång. Ett "Livekonsertpass" med Madonnas och Robbie Williams. Måste nog kolla med Carro (sveriges coolaste fitnesstjej tillika vår chef) om inte hon kan skaka fram en stoooor duk och en projektor.

Just ja, rubriken, det jag funderar på om det skulle vara möjligt att på något enkelt sätt lägga upp passen för nedladdning till dom deltagare som eventuellt gillat nått av musiken i dom. Som en service liksom. Är totalt kass på vad som är möjligt på Internet. Kanske lika bra det, nånting säger mig iaf att det säkert inte är lagligt att göra så... :-)  

Sov gott nu allihop!

/Laglydige Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0