Lax!!!

Så var middagen avklarad, väldigt enkel men grymt gott tycker både jag och de två små. :-)

Ugnstekt laxfilé, råris och en kall sås på Creme Fraich, lite majonäs, flytande honung, ett par klyftor riven vitlök och salt och peppar! Mums!!!



Har även hunnit med att bli utskrattad under en sminkdiskussion med min dotter... Blev tal om vad som är snyggt och inte. Jag försökte förklara att det Inte är snyggt när det ser ut som om ögonfransarna består av endast typ fem jättetjocka fransar, du vet sa jag, när dom liksom klumpar ihop dom med kajal eller vad det heter...

Sågningen blev total. Inte lätt att ha en dotter, nu vet jag iaf att det heter mascara... ;-)

Ha en trevlig kväll alla så länge, dagens musiktips kommer lite senare. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0