Lunch...

Kom till jobbet sent idag efter lite privata sysslor på förmiddagen...

Nu väntar ett uppstartsmöte för ett produktutvecklingsprojekt. Kvällen ska spenderas med barnen, mysigt!

Kommer väl förmodligen inte bespara Er trogna läsare några mer eller mindre intelligenta funderingar iaf... ;-)

Jo just ja, konstaterade på Helenes pass igår att det är riktigt jobbigt att cykla. Antingen har jag mer energi där framme, eller så fuskar jag mer än jag trott, eller så kör Helene hårdare än mig! :-)

Himla skönt var det iaf, hoppas att ännu fler upptäcker tjusningen med innecykling! Iofs är det väl redan idag lite småsvårt att få en cykel, men det går säkert att lösa om det finns behov av fler pass.

Hoppas Ni får en bra dag!

(Det första som kollas efter ett lopp är datorn...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0