Mat...

Jag har för närvarande lite delade känslor för mat. Jag gillar verkligen att laga mat, bland det roligaste som finns att servera något gott, nästan lika skoj som att servera ett bra cykelpass! :-)

Tyvärr så har jag den senaste tiden haft väldigt svårt att motivera mig att ägna timmar i köket när jag ska äta själv. Det blir liksom inte riktigt lika gott då.

Var på väg att slarva idag också innan jag tog mig i kragen, hällde upp ett halvt glas bra rödvin och satte igång... :-)

En mycket enkel men busgod rätt med kycklingfilé och råris. MUMMA!

Bra råvaror ÄR vackert!





Röran



Välfyllt...



15 minuter till så...



Vore kanske inte så dumt med ett matkollektiv, undrar om det finns intresse i Tierp... ;-)

Nu måste jag kolla riset!!!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0