Sanningens ögonblick!

Jag har precis sett programmet för första gången. Kan inte låta bli att tycka att Linda Rosing är lite tragisk,vet inte om jag ens vill se nästa avsnitt pga henne.

Tjejen före, Towe, hon har tydligen en ganska välbesökt blogg. Efter en snabbkoll inser jag snabbt att jag skriver om alldeles för tråkiga och ointressanta saker för att locka några stora massor...

Mode, skönhet, shopping, kändisar och sex är det som intresserar svenskar! :-)

Jag har ju iaf gjort ett försök med min variant på Porr, dessutom när den är som bäst!

Hur som helst så tror jag nog att jag fortsätter skriva lite om vardag, cykel, musik, film, böcker och mat även om det inte intresserar det stora flertalet.

Ska utöka mina områden lite iaf... 14 år i förpackningsbranshen sätter sina spår. Jag har tidigare nämnt ett visst intresse för reklam, ett annat är just snygga förpackningar!

Kolla tex den här, en av mina favoriter i höst.



Galet snygg! :-) 

Appropå snygga förpackningar så står Trean på i bakgrunden, de sänder "Dukes of Hazzard"...

Till skillnad från riktiga förpackningar, som jag kan uppskatta utan att innehållet imponerar, så krävs det lite mer insida än vad Jessica Simpson verkar ha för att vara attraktiv i mina ögon. Förpackningen är inte viktigast i alla sammanhang! ;)

Intresset för just snygga förpackningar kan yttra sig som att man köper en burk "Bullens pilsnerkorv", öppnar den i botten, slänger korven och diskar burken bara för att ha den som dekoration i köket... :-)

Nu nästan skriker Arne Dahls Mörkertal efter mig i sovrummet, inte ens Jessica kan hålla mig kvar i soffan! :-)

Ha en god natt alla!

/Tobbetrötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0