Snart slut på helgen!

Vart alla timmar en helg trots allt består av tar vägen kan man undra...

Iofs sov jag längre än normalt, hann bara med frukost innan det var dags för lunch hos mina föräldrar, hämtade barnen innan. Smörgåstårta som förrätt och dessutom gräddtårta till kaffet efter. 40-talisterna på landet vet hur en söndagsmiddag ska se ut dom... :-)

Blev mysigt uppvaktad av barnen också! 

Abbe hade jobbat hårt med sitt fina kort.





Vet inte om jag känner mig som en superpappa direkt, men jag älskar mina barn över allt annat och jag är otroligt glad och stolt över båda två! Förutom kortet fick jag ett fint badlakan från Nike och två nya svettarmband med samma logga! :-)

Appropå stolt så gick Abbes match bra! Vinst mot Skutskär med 5-4, Abbe och Adam släppte in två mål i var.

Abbe hade några riktigt nervpirrande räddningar de sista fem minuterna. Extra skön vinst eftersom SHK's -98:or aldrig tidigare vunnit mot Skutskär! :-) Abbes bästa polare Joel gjorde två mål också! Duktiga grabbar. 

Nu har jag landat i soffan igen och kör min nyupptäckta favorit Duffy genom högtalarna. Blandar lite med andra gamla favoriter också, bla Corinne Bailey Rae, Enya, Evanescence, Ben Harper, O.A.R och förstås mitt ständiga sällskap Everlast!

Vi hörs säkert igen lite senare, känner på mig att jag kommer ha lite småsvårt att låta bli att vädra min åsikt om ett program på TV klockan 21...

Ha en fortsatt skön dag så länge!

/Pappa Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0