Snö...

...Är skoj!

Speciellt om den faller ned i fjällen och bildar perfekta pucklar i en lagom brant pist! :-)

Ramlar den ner i rasande fart i Norduppland är den inte lika rolig.

Förmiddagen tillbringades iaf i PEK-hallen, Abbe gjorde en bra match med två insläppta mål, chanslös på båda. Ett av dom var det snyggaste i matchen, tyvärr var det hans egen back som styrde den över honom och rakt upp i nättaket... :-)

Snön till trots så var det väl värt mödan att åka till Östhammar i eftermiddag för att ge mina trogna cyklister deras hittills jobbigaste timme.

På schemat stod Criterium... och det fick dom! 8 härliga varv, 4 minuter per varv. Det hade om vi suttit på riktiga cyklar förflyttat oss ca 2,5 mil med en medelhastighet på 40 km/h.

Intensivt och jobbigt men också en cykelform som triggar tävlingsmänniskan i de flesta. "Klubbmästerskapstiteln" gick till någon jag inte vet namnet på, bra jobbat! 

Kul att hela 13 st kom trots ändrad tid och riktigt oväder! Respekt till Er alla.

Vill också passa på att tacka alla som gjorde förra "Superlördagen" till en bra dag. 

Kommer vid något lämpligt tillfälle att visa Er som inte var där vad Ni missade när 80-talet gjorde comeback! :-) 

Har fått lite frågor om det inte kommer något nytt musiktips. Funderar lite och kommer på att jag missat att tipsa om en fantastisk grupp som betytt mycket för mig det senaste året.

Muse, vissa låtar är helt underbara, några är dock lite för tunga för mig.

Den här är iaf alldeles för bra för att missas.

Muse, Sing for absolution.

http://www.youtube.com/watch?v=ZS-oDKUvDTo

Hoppas mina cykelvänner får en riktigt skön kväll efter dagens mangling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0