Superlördag!

Är hemma en snabbis efter att ha shoppat nödvändiga detaljer till min Italieninspirerade middag med trevligt sällskap på torsdag. Ska strax hämta Abbe i Ishallen, men innan dess tänkte jag lägga upp några smakprov från den fantastiska Superlördagen i Östhammar. Grymt skoj! Nästa gång tror jag att det blir ännu roligare, jag kommer iaf definitivt leverera ett bättre cykelpass.

Håll till godo!





Visst är dom grymma mina härliga kollegor i cykelsalen! :-)





Body Pump ÄR kul!!!







Body Step ser grymt skoj ut, har tyvärr inte vågat testa ännu!







Tösen i röda byxor håller Vi tummarna för den 7 december då hon ska gå låååångt i sin tävlingsdebut! :-)
Go Carro, Go!!!



Mia och Helene är verkligen suveräna där framme!



Vi kanske hörs igen senare.

/Tobbe

Kommentarer
Postat av: Carro

Hi,hi! Vilka fina bilder! :o)

Ser fram mot nästa gång!

sov gott!

2008-11-25 @ 22:47:30
Postat av: Tobbe

Carro - Ja visst är dom fina! Ser verkligen fram mot nästa gång jag också! :-)

2008-11-26 @ 18:05:32
Postat av: Mia

Kul med fotton :) men hjälp jag är ju en Köttbulle mot de andra, men det bjuder jag på HAHHA

tack för din cykling i dag....i need it! Natti natt



Maria

2008-12-03 @ 00:17:29
Postat av: Tobbe

Mia - Köttbulle??? Du har nog en annan världsbild än oss andra! :-)



Tack själv för att du var med och fyllde cykelsalen!



/Tobbe

2008-12-03 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0