Tisdag eftermiddag

Dagen börjar lida mot sitt slut, inte riktigt än iofs, men jag behövde pausa lite.

I kväll väntar hockeyträning och ett besök hos frisören!!! :-)

Funderar friskt på om jag ska klippa mig långt eller kort... :-S

Har lite problem med min klädsel också, ja inte vardagsklädseln direkt utan snarare hur jag ska se ut på lördag.

Minns ett par gamla gula Adidasshorts som jag säkert skulle vara sjuuuukt sexig i... Dom var både tighta, korta och glansiga. Adderar man ett par benvärmare, pannband, ett läckert linne och lite fix med håret så vore det väl fan om man gick hem ensam sen! ;-)

Nu ska jag försöka producera lite intelligenta idéer en stund.

Vi hörs!

/Tobbe



Visst var det bättre förr... :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0