Torsdag

Kostade efter kvällens utflykt på mig en halvtimme extra i sängen, det var nyttigt. Känner mig full av energi idag!

Helgen närmar sig med stormsteg, vilket är bra, mindre bra är att roliga helger tenderar att gå fortare än tråkiga...

Nästa lördag står det Criterium på mitt cykelschema, ska bli riktigt kul att se vad min härliga klass gillar det. Criterium är lite speciellt att cykla, både på riktigt ute och i en cykelsal. :-)

Här kommer en liten beskrivning av hur det fungerar iaf.



Jag kommer lite senare beskriva mer i detalj hur Vi kommer att cykla nästa lördag. 

Påminner också ev. cyklister som kikar in att fundera på vad just Ni vill cykla till för favoritlåt! :-)

Åter till arbetet!

/Tobbe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0