Utvecklingen går snabbt!

Något Vi som har barn säkert kan skriva under på! :-)

Satt och tittade på bilder med Abbe och hittade några riktigt fina.

Bland annat en som visar att intresset för att stå i mål kom ganska tidig. Härligt att se vad det händer grejer på några år.





Nu väntar sängen, vi får se om jag växt något när jag vaknar.

Dagens sista tips får bli på det temat, nämligen ett citat på ett råd som en av mina bästa vänner alltid ger Abbe...

- "Om du lägger dig skitnödig så växer du fortare och blir stor och ståtlig som jag!"...

;-) Vad säger man? Inte alltid den bästa barnuppfostran kommer ifrån ens vänner!

Godnatt säger jag iaf!

/Trötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0