Bra slut på dagen!

Är helt slut efter några hektiska dagar på jobbet, veckor faktiskt. Det är kul att jobba, jag trivs verkligen med hetluften, men man behöver landa ibland också. Imorgon skulle alla timmar behövas vid skrivbordet, tyvärr blir det bara till 11, sen ledningsgruppsmöte i Gävle plus middag på Absint, suck..

Nog om jobbet, ska återkomma till rubriken, det som gjorde att dagen slutade bra.

Under kvällen fick jag prata några rader med en god vän som jag inte haft någon kontakt med under en period. En vän som jag tycker mycket om och respekterar massor men som jag av olika anledningar inte pratat med på länge.

En oansenlig händelse kan tyckas men en händelse som gjorde mig väldigt glad. :-)

Nu väntar sängen, en lång dag att ladda för igen.

Sov gott!

Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0