Hektiskt...

Kvällen närmar sig 23 och tröttheten smyger på mig. Har åkt Uppland runt idag, Tierp (hemma) - Söderfors (jobb) - Uppsala (Ackis) - Östhammar (Kul fritid!) - Tierp.

Jobbet var stressigt, ännu stressigare att ta sig till Uppsala, missade tiden med 10 minuter, vilket gjorde att tiden i väntrummet blev sköna 3-4 minuter! :-) För att slippa en resa bar det av till Frösan direkt, slipade på lördagspasset en timme sen fika hos min Håkan för att vänta in personalmötet.

Tyvärr påmindes jag i morse om att det var min tur att stå för fredagsfikat, av den anledningen står nu en Mississippi Mud Pie i ugnen och hindrar mig från att inta sängen, 35 minuter kvar...

Insåg förresten att jag har cykel pass på Lucia. Kul, då blir det lite extra special, en buffé av riktiga Discorökare kanske... ;-)

Sov gott alla som har vett om att gå isäng och inte ägna nätterna åt bakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0