Hockey!

Det var en ivrig kille efter frukost. Laddad med äggröra, mackor, varm choklad och juice fanns det inte mycket tålamod att vänta på att åka till hallen.

Vi var på isen redan 11, fick åka utan klubba till 1230, sen blev det ytterliggare en halvtimme pepprande på min lilla målis!

Vi var båda nöjda och trötta efter två timmar på skridskor.

Nu har vi ätit en snabblunch och ska spendera resten av dagen med mys. Finns få saker som slår en ledig måndag tillsammans med Abbe. Saknar redan Matilda som blir borta ända till fredag kväll.

Laddad kille!



Mycket pyssel med prylar på en målvakt... :-)



En kort paus mitt i skrinnandet!



Lite posering måste man ju göra... :-)





Ganska mör efter två timmar, pappa också.



Efter att ha tränat och duschat är det viktigt att äta från hela kostcirkeln... :-) Middagen blir lite finare, korv är ett ovanligt inslag i menyn annars, men väldigt gott ibland!!!



Nu pratas det om legobyggande igen. Vi får se om jag kan förhandla till mig några minuter med Lance också, har bara sista kapitlet kvar. Jag vill verkligen rekomendera boken, en otrolig berättelse om en av världens största idrottsmän och hans resa tillbaka till livet och framgång! Kan vara bra ibland att känna att det finns andra som gått ännu tuffare rundor än man själv.



Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0