Inspiration!

För Er som gillar, eller är på väg att lära Er gilla cykling så kan jag tipsa om den här siten www.letour.fr

Finns mycket intressant att läsa om världens största sportevent där!

Måste dela med mig av lite sköna bilder från tävlingens historia också. Första gången man körde loppet var 1903, det har hänt en del sedan dess. Fast, som en tidigare kollega sa: Ni cyklister måste ju fortfarande trampa... :-)















Tröjan på bilden ovan bärs av den som samlar mest poäng i bergen, dvs den Vi ska tävla om på lördag! :-)

Allt har faktiskt inte blivit snyggare även om det blivit mer funktionellt...



Vet inte vad jag gillar helprickigt heller...



Lance gillar jag alltid!



Men snyggast av alla är Tom Boonen! Mest pga av den galet snygga och snabba cykeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0