Måndag kväll...

Tänderna är borstade, min älskade "ladyshave for men" har gått ett varv i ansiktet och prylarna för morgondagen är i ordning, tror jag. Baksidan med att åter resa i tjänsten är att man måste vara lite mer strikt dressad igen. Har ju precis börjat vänja mig vid den betydligt mera Casual stil som råder på Habia än på Huhtamaki... :-)

Grabbarna man träffade i möten där påminde väldigt mycket om dessa...



Bortsett från den sköna attityden och de coola glajjorna... :-)

Gillar egentligen skjorta väldigt mycket, men helst till jeans och en kavaj. Strykning är ganska ok t o m, ganska rofyllt.



Känns iaf lite drygt att snöra på sig slipsen och sätta sig i bilen 0500... Har ju inte ens bestämt mig vilken slips det blir! ;-) Har iaf under kvällen lyckats banta ner antalet kandidater till två.



Övriga livsviktiga saker är organiserade väl, pass, biljett, plånbok och snus... :-)

Nu väntar bingen, klockan ringer 0430, hoppas jag.

Sov gott.

Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0