NHL nästa!.. ;-)

Mycket ska man stå ut med som pappa... Har precis hämtat Abbe i Uppsala, klämt varsin burgare på Max och kånkat in tisdagens "kap". På träningen sist så skänktes gamla skydd bort till målisarna, Vi fick med ett knippe museiföremål för ev barmarksträning. Tyvärr var det lite för stort för Abbe, vilken då genast kom på den geniala idén att hans far skulle posera lite...

Alberts far har ALDRIG spelat hockey, än mindre stått i mål.

Tycker iofs att jag ser ut som en talang redo för NHL, eller?..

Döm själva vilken som är coolaste målisen! ;-)

1. Den kralliga cyklisten...



2. Samma smidiga cyklist...



3. Den coola 10-åringen!



4. Den snuskigt välavlönade Lunkan!



Vad gör man inte för att roa någon lite! Appropå det så kom jag just på att jag redan lagt ut bilder på mig i konstiga kläder. Det får nog räcka för resten av året med den typen av bilder nu! Vill ju inte riskera att mina trogna besökare får en överdos av galenskap... :-)

Ha en skön fortsättning på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0