Porr!!!

Nu snackar vi inte någon mjukporr med dimmat ljus och softad kameralins. Nej Vi snackar hårdporr när den är som allra bäst!!! Cykelporr! :-)

Jag har haft svårt att koncentrera mig på Stjärnor på is och för att inte fokusera på botten av chipsskålen så har jag ägnat mig åt lite seriöst porrsurfande, favoritsidan heter www.specialized.com

Önskelistan ser ut enligt nedan!

Allra först kommer en bild till innecyklisterna i Östhammar. På bilden går en av mina favoriter, Belgaren Tom Boonen, i mål som vinnare. Detta till trots hade Ni alla en snyggare målgång än han, eller?... ;-)



Tempohoj, läckert så man blir tårögd...

 
Linjecykel, en uppdatering av min nuvarande, snygg...


För att ha skoj i skogen vill man gärna grensla den här...

CX, eller Cykelcross som det kallas är en ny sport i Sverige som är på frammarsch. Förlänger säsongen och är ett bra alternativ för alla som vill ha bara en cykel. Just den här fås för runda slängar 5 500 $...

För att rulla ned till det lokala fiket iförd sneakers, jeans och en najsig t-shirt på ett stilfullt sätt är den här ett givet val!


Även de små ska hojja med stil! 


Sist, och minst, nått för de allra minsta! :-)

JA! Jag gillar Specialized! Ett märke med massor av attityd och grym design, kraftfullt och mjukt på samma gång!

Skulle man få förverkliga den här önskelistan, undantaget de två minsta skönheterna, så behöver man en mindre, ganska stor faktiskt, förmögenhet... :-( Bidrag mottages tacksamt! ;-)

Nu väntar sängen och Lance Armstrongs starka skildring av livet tillbaka efter cancersjukdomen, it's not about the bike. Rekomenderas varmt!

Förresten! För Er som missat hur glad man blir av att trampa Specialized! ;-)



Även junior är nöjd!!!



Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0