Söndagen den 19 oktober.

Började med en efterlängtad sovmorgon, ända till 8:30. Klockan 11 satt jag bänkad i kyrkan och lyssnade på när Matilda spelade flygel och sjöng. Hon är verkligen helt otrolig den tjejen, blir lika imponerad vid varje framträdande.

Resten av dagen har spenderats i underställ och jobbarkläder, hade lovat att hjälpa Mona ta undan typ flera ton löv. Jag Hatar löv!!! Inte för att jag är lat, men det är precis som med snöskottning, ett jobb som man vet att det aldrig blir klart, usch... Fick god mat och fika så det var väl värt besväret trots allt! :-)

Nu väntar middag, Abbe är hos mig för han och hans bästa polare Jojje ska "praktisera" hos mig på jobbet imorgon. Dom små vilddjuren är mycket nyfikna på att se hur det går till att göra "världens mest avancerade kablar"... :-)

Ska försöka sno åt mig datorn lite senare igen från Abbe, han duschar just nu så då får jag låna den. Skulle vilja sitta en liten stund med Mixmeister, för det som är bra med att kratta löv är att huvudet under tiden kan användas till att fundera på cykelklassdesign! :-) Har lite nya uppslag för lördagens bergspass som jag gärna vill få ner i datorn innan dom hinner tona bort ur min förvirrade och överbelastade hjärna...

Ha en bra kväll så länge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0