Äntligen...

... har det kommit!



Alltid kul med paket från det stället, nu är ju tyvärr inte innehållet i det ämnat för mig utan för min kollega, eller främst hans franska skönhet! :-)

Innehållet var iaf detta:



Ska precis nu ta tag i slutmonteringen. Är lite sen eftersom jag varit i Östhammar och kört en bergsklass, grymt skönt!

Efter passet var det "utvecklingssamtal" med Carro, vår instruktörsansvarig. Jag har bävat lite för det eftersom det ingår att titta på en videoupptagning från en klass man kört. Huuu...

Med facit i hand så var det inte så otäckt att titta på filmen. Omdömet med starka sidor och förbättringsområden kändes ärligt och bra. Kul att få "svart på vitt" på vad man är bra och mindre bra på. Tack så mycket Carro!



Nu ska det meckas och lyssnas på hockey. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0