Habegär...

Jag har ända sedan jag började cykla gillat det amerikanska märket Perl Izumi. Grymt sköna kläder och lite udda design. Tyvärr har de under de senaste åren varit mer fula än udda, tills nu!

2009 blir året som Pearl Izumi vinner mitt pris för både snyggaste cykelbyxa och cykeltröja, kanske till och med årets snyggaste sko. Skon är iaf definitivt en av de coolaste, ska enligt uppgift vara extremt lätt, kanske tom lättare än mina Nike...  

Allvarligt talat, hur snyggt skulle inte detta vara tillsammans med min gamla trotjänare... :-)







Väldigt snyggt i sin enkelhet, tycker jag!

Nu brukar ju tyvärr skönhet, kvalité och exclusivitet kosta en slant... Man får vad man betalar för och om sanningen ska fram brukar man väl till och med få betala för lite mer än man får. :-) 

Så även i detta fallet...

Byxorna kostar hutlösa 275 Uesaska Dollares.. Tröjan blygsamma 225 dollar och skorna får man för rena fyndpriset, nämligen ganska exakt 300 dollar. Puh..

Med vår underbara svenska krona i plånboken så skulle det alltså kosta ca 6 480 stycken sådana att införskaffa en tröja, en byxa och ett par skor. Hepp!!!

Alla som röstade emot Euron i Sverige räcker upp en hand! ;-) Ni som dessutom även idag tycker att det var en lysande idé kan fortsätta hålla handen i luften tills de uniformerade människorna som är utrustade med tvångströjor kommer och hämtar Er! :-) 

Nötter...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tröjan passar ju perfekt om du har skaffat silikonbröst på sistonde.

2009-04-04 @ 00:21:29
Postat av: Tobbe

Det är en alldeles korrekt iaktagelse att det är en damtröja på bilden. Tyvärr är inte herrtröjan riktigt lika snygg eftersom den saknar den röda kragen.



/Tobbe

2009-04-04 @ 00:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0