Härlig fredag och Fab 5...

En intressant eftermiddag rundade av arbetsveckan.

Efter jobbet blev jag en cykel rikare... En cykel som iofs inte ska stanna i min ägo så länge utan glädja någon annan, eller kanske främst någon annans hustru! :-)

Middagen avnjöts tillsammans med Matilda, båda oavbrutet pratande. Mycket givande med en inblick i tonårslivet då och då. :-)

Till mat blev det nötfilé som helstektes i goda kryddor och rödvin, till det gjorde Mattis en härlig sallad. Low carb så det förslår!





Appropå mat, möbler och annat så fick jag en rolig kommentar för ett tag sen appropå män och deras intresse för matlagning och inredning... :-)

Citat (på ett ungefär): "Alla män ska laga mat som TV-kockar och inreda sina hem som rockstjärnor, vad är det som händer, den svenska manligheten har blivit rena Fab 5..."

Tycker det var en rolig kommentar, även om jag känner många män som inte gillar att laga mat. Dessutom ser jag ingen motsats i att gilla att laga mat, att försöka ha det snyggt i hemmet och dessutom vara man! :-)

Imorgon kanske det blir korta Tierpsrunda på cykel om junior är på humör och inte är helt slut efter kvällens discoövningar.

Förresten så var det länge sen det handlade om musik här, kvällens tips får bli en låt jag nämnt tidigare, Tied my hands med Seether, underbar!

http://www.youtube.com/watch?v=dOw4hJUR2Zk

En till är Sex on fire med Kings of Leon.

http://www.youtube.com/watch?v=kB1DQYh1vCs

Sista låten skiljer sig en del från de andra, massor av skön.

http://www.youtube.com/watch?v=xExzn-lfylA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0