Läggdags...

我要你 eller Haluan sinut om Ni så vill



http://www.youtube.com/watch?v=wJHNX4ku0kQ 

Det blev ett litet cykelpass trots att jag avstod Tierpsrundan. Blåsigt, varmt och ett kvitto på att beslutet att avstå loppet var riktigt blev det.

Kvällen har tillbringats i soffan med Tierps special bland annat...

Nu väntar sängen, ska lägga mig och fundera på om jag är en cykelnörd, en helt vanlig nörd eller en nörd av något annat slag.

Lite cykelnördigt ser det iaf ut i lägenheten, tvingades duscha med min kära racer idag för att inte behöva skämmas och bli anklagad för vanvård. Nu är det ordning igen, glansen är tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro inte att du är mindre av en cykelnörd än din omgivning bara för att du cyklar mindre. ;)

2009-04-25 @ 23:31:13
Postat av: Tobbe

Haha... Kanske det, beror väl på vad som ingår i definitionen. :-)

2009-04-25 @ 23:52:18
Postat av: Mona

Aha! Där var min MTB! Är lulen fixade nu?

2009-04-26 @ 20:45:55
Postat av: Tobbe

Lulen är fixade Mona. Även om den passar bättre tillsammans med min cykel än i Trekträsket så kommer den tillbaka.:-)

2009-04-27 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0