Läggdags

Har suttit febrilt letande i rockmusikbilioteket hela kvällen, häpnade lite över hur mycket det faktiskt fanns. 

Häpnade ännu mer över att det faktiskt gick ganska fort att få ihop ett dugligt pass! :-) Nästan så att jag till och med hittade fler gobitar än vad som fick plats i passet... Vilken chock! :-)

Nu gäller bara att försöka övertyga mina två cykelkollegor om att det är ett lysande pass... 

Kanske hade varit svårare att övertyga iaf den ena om det varit HipHop som tema, eller vad säger du Helene? ;-)

Vi kan ju inte misslyckas! Lite kläder, smink och show så blir det garanterat ett pass som går till historien i Östhammar! 

Sov gott!

  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken GROTESK bild! x) Roligt tema i alla fall.. :) Du får låna lite svart kajal och svart ögonskugga om du vill.. ;)



Kram!

2009-04-06 @ 22:50:40
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Matilda... Vilket är värst? Angus young med mitt ansikte eller mitt ansiktemed Angus kropp??? ;-)



Du får gärna hjälpa till med sminkningen! :-) Förresten frågade Carro igår om jag inte skulle ta med dig och köra ett pass på Frösan snart igen! :-)



Kram Pappa

2009-04-06 @ 23:15:08
Postat av: Matilda

HAHA! Det vågar jag inte ens svara på, svarar jag fel kanske jag i värsta fall inte får plats i bilen på fredag - eller får ligga i takboxen.. :S ;)



Klart att jag hjälper dig med sminkningen!

Jaså va kul :) Det gör jag gärna!



Kram!

2009-04-08 @ 23:40:35
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0