Lågintensivt...

Tanken var ju att träna högintensiv spinning till stenhård rockmusik idag, tyvärr satte en förkylning stopp för detta. Istället blev det lågintensiv träning på IKEA... :-)

Dagens höjdpunkt bev iaf Kenneths min när 60-årspresenten levererades, mycket uppskattad! Tyvärr hade jag inte koll på att hans fru också fyller år samma dag, hade jag vetat hade ju en blomma också varit på sin plats. Får ta igen det nästa år när även hon blir 60.

Spenderade iaf rekordlång tid på IKEA vilket resulterade i att jag haft full sysselsättning på eftermiddagen. Skruvat, borrat, pluggat och skruvat igen. Bra blev det iaf. :-)

Hade btw varit skoj med en bild innifrån min bil på hemresan, den var trång...

Känner mig ff ordentligt hängig och förkyld men räknar med att åka till Östhammar för att rulla ett lugnt pass på landsväg imorgon. Ska bli skoj att bara glida runt för att det är skönt att cykla! :-)

Ambitionen med året var till att börja med att vara i toppform och köra en hel del med nummerlapp. Under vintern har jag omvärderat detta och kommit fram till att jag kommer att cykla endast för att det är skoj, tillsammans med människor jag trivs med.

Livet/cyklingen är ett pussel och just nu är det cykling för min egen form och nöje som bildar den färdiga bilden av cykelpusslet.



Hur pusselbitarna för de andra delarna av livet faller på plats återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad investerade du i ? Blev det grejer till sovrummet? //syrran

2009-04-18 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0