Michelingubben...

Skrev tidigare i vinter om Michelingubben som mycket symboliskt sitter placerad på sadelstolpen på min Mountainbike.

Planen har ju varit att den ska plockas bort när formen är på plats så att säga...

Nu ska väl erkännas att jag lite grann glömt gubbjäveln...

Med ögonen fokuserade på underbara Fight club på Femman och en hand djupt ner i en skål med detta:



Så flackar blicken plötsligt till och får syn på gubben på sadelstolpen... Handen i skålen fryser till is, blicken tillbaka till Mr Norton och Mr Pitt.. Edward är en grym skådis som jag beundrar, Pitten hatar jag i samma ögonblick som ögonen far mellan Michelingubben och Brads mage, vilken dessutom Herr Pitt har den dåliga smaken att exponera helt utan en tråd...

Effekten blir brutal och omedelbar iaf... Skålen bärs omgående in i köket och göms långt bak i skafferiet, cykelskorna ställs fram och däcken pumpas på racern... Nu ska det ske! Gubben på stolpen ska bort! :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0