Nyvaxad!

Ja inte jag, utan gästen jag har i sovrummet för närvarande! Gästen som är en slank fransyska vid namn Peugeot... :-)

Jag är lite besviken eftersom jag hade hoppats att cyclecomponents skulle hinna leverera "pimpprylarna" till helgen, tyvärr ser det inte ut att bli så. Nåja, min "uppdragsgivare"får väl trösta sig med att den som väntar på något gott... Vad gäller cykelprylar tycker jag iofs att man alltid väntar för länge.

Appropå gott så väntar sängen inom några minuter, vilket är bra, mindre bra är att magen kurrar som f-n. Inte blev det mindre kurr av att jag begick misstaget att öppa mappen med mina matbilder. Korkat Tobbe, verkligen korkat.

För övrigt så tänkte jag på ett klockrent bloggämne i bilen idag, tyvärr så föll det i glömska så det här blir väl allt för idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0