Skit...

Det är fredag, strålande väder och roliga aktiviteter står på schemat för helgen. Tyvärr ser det ut att inte bli så mycket av dem, iaf inte vissa. Jag har varit förkyld sedan i onsdags och idag bröt det ut på allvar. Rosslig i halsen, snuvig och ett huvud som känns som om det ska sprängas... :-(

Imorgon var det tänkt att jag skulle leda ett cykelpass tillsammans med kollegorna Maria och Helene, som det känns nu får de klara sig utan mig. Så trist att missa det eftersom det alltid är extra skoj att köra något tema, morgondagens rocktema hade ju verkligen förutsättningarna att bli något extra.

Ikväll ska jag iaf iväg en stund och gratta min far som blir 65 och verkligen är still going stong!



Imorgon förmiddag ska jag även gratulera en 60-åring, åldermannen i mitt Team, Kenneth.

En man som är "livrädd" för delikatesser och förmodligen har allt han behöver är inte lätt att köpa present till. Vad gör man, jo, man satsar på saker som man vet att han gillar! :-)

Hoppas det uppskattas!..



För övrigt så hoppas jag på ett snabbt tillfrisknande så jag kan cykla ute med mina innecyklister på söndag och ta mig an kommande vecka full av energi.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattulera, gratttulera.. ;)



2009-04-17 @ 23:20:00
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack desamma

2009-04-17 @ 23:33:51
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

fina bilder*

2009-04-18 @ 00:04:09
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Carro

Oajaj! det tar på krafterna att bli äldre alltså ;O) Hoppas du piggar på dig! Skickar här lite vitaminboost!

Kram Carro

2009-04-18 @ 06:52:28
Postat av: Tobbe

Tack!



Carro, vänta du bara till du också blir vuxen! ;-)



Matilda, slängde in ett extra T bara för att kolla om du är vaken och förtjänar dina höga betyg... ;-)

2009-04-18 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0