Svarta Fransyskor, kottar och så kom Polly...

Dagen började med en lång sovmorgon, skönt!

Cyklingen i Östhammar ställdes in vilket skapade lite fritid som resulterade i att min egen svarta Fransyska hann bli både ren och bli av med vinterhjulen trots den sena starten på dagen.

 

Svarta fordon av fransk härkomst som är i stort behov av rengöring verkar vara vårens grej för mig, återstår att se om det blir ännu en. :-)

Hemma igen efter en fika i Stav blev inspirationen stor att ta en tur på MTB'n på stigarna i Arvidsbo. Räknade med lite kladd och blev därför mycket positivt överraskad av hur torrt och cykelvänligt det var. Cykla i skogen är otroligt kul när stigarna ser ut som där!



Finns hur många stigar som helst i alla möjliga riktningar, väl värt ett besök!



Medans jag lagade middag funderade jag lite på vad som enkelt och billigt gör vardagen lite "lyxigare". 

Färsk Parmesan är nått som får iaf mig på lite bättre humör, piffar upp vilken vardagspasta som helst. Skönt att varva ned lite medans man ser osten smälta. :-)



Dagen avrundades med "Along came Polly". Skön film att avsluta helgen med. Innehåller mycket sköna skratt och några av mina favoritskådisar, Jennifer Aniston, Ben Stiller och den underbara Philip Seymour Hoffman! 


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Coolt! Trodde nästan jag hade kill-lås eller nått på bloggen då de är 99% tjejer som kommenterar :p



Tack för kommentaren :)

2009-04-20 @ 00:01:34
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: JENNNA

gillar din profilbild !

2009-04-20 @ 14:38:21
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0