Bortkastat

att tillbringa månadens andra lediga dag sängliggande. Hade ju varit kul att kunna använda den till något roligare/nyttigare. Det var iaf tvunget för att inte behöva ta av annan tid för att kurera den trasiga överkroppen.

Har under de inaktiva kvällar som varit ett tag nu lyckats läsa ut "Men inte om det gäller din dotter."



Jag tycker boken var helt ok till stora delar. Klart läsvärd.

Boken som tynger sängbordet just nu har jag lite blandade känslor inför.



Jag gillar intrigerna i Lapidus bok, även den första. Det jag har lite svårt för är språket i dem. Jag kan förstå tanken att skapa en känsla för personerna men det blir lite jobbigt i längden att läsa den typ av svenska.

Återstår att se vad slutbetyget blir.

Hoppas att få sova utan alltför många smärtsamma avbrott i natt. Skulle vara underbart att få vakna både pigg och smidig som en katt imorgon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0