Höstterminen

Ser lovande ut på innecykelfronten. På schemat för söndagar klockan 15.30 står det Tobbe. Toppen! Hoppas det blir många som kommer.

Funderat mycket de senaste dagarna både på motivation och vad jag ska göra på passen.

Just nu är det lite nyheter som ligger i idébanken. :-)

Ni som gått förut och gillat det jag gjort behöver iaf inte bli oroliga. Ni kommer att känna igen er.

Ett pass som det garanterat blir är ett som byggs på musiken från Madonnas senaste turné.



Kanske med en gästartist i form av min kära Matilda.

För övrigt så kommer det säkert bli några pass som är lite mer House-inspirerade och aningen mera instrumentala.
 
Men, tro mig, de sköna remixarna med massor av discokänsla kommer garanterat finnas med. Många gånger.

Planen är iaf att så snart som möjligt ha de flesta passens grund klart. Sen vet ni som känner mig lite bättre att de iaf kommer finjusteras många gånger innan de har premiär...

Bästa vännen när jag är ensam i höst och vintermörkret.



Hittade precis en underbar låt som garanterat kommer att ta cyklisterna på Frösan uppför något berg.

Tiga - Pleasure From The Bass

Tempot är 63 RPM, idealisk låt för tunga backar/branta berg. Känner nästan de få muskelfibrer jag har i låren börja spännas vid blotta tanken...

Kanske ska försöka skaka fram lite motivation till detta i vinter också. Om inte annat så behövs det ju lite kondition för att orka släpa alla klubbor i vår... Haha.



Nått som verkligen ska tas fram i cykelsalen iaf är känslan av att befinna sig här:



Återkommer lite senare. Nu pockar Min vän Fusion på min odelade uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag gästar mer än gärna, särskilt när Madonna nämns blir motivationen genast på topp! :)



Kram kram

2009-08-13 @ 14:20:41
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Malin

Läääängtar!!!!

2009-08-14 @ 09:28:19
Postat av: Tobbe

Härligt Malin, iaf en som kommer att "fylla" salen. :-)

2009-08-14 @ 21:36:49
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0