Tears

Tittar på tv-favoriten So you think you can dance. Faschineras över hur dans kan beröra även de mest rutinerade domare. Otroligt duktiga är de allihop. Nästan trist att det åker ut ett par varje vecka.

Dagens stora händelse är annars att Matilda började gymnasiet. Guuud, jag har nog inte känt mig speciellt gammal fram tills idag. Vår lilla tjej börjar gymnasiet, sjukt... Spets-estet, låter skumt. Jag kan iaf konstatera att det nog betyder att hon är ännu bättre på både piano och sång än vad vi kunnat förstå med tanke på att det togs in två elever av alla sökande med musik som inriktning.

För övrigt har nysningar idag nästan tvingat fram tårar i mina ögon. Revben är jobbiga. Känns ändå som om de är under kontroll. Mera oroande är att armen blir allt stelare och är lite skum i färgen på sina ställen. Anar en liten spricka även där kanske.

Golfkursen lär i vilket fall som helst bli fiasko imorgon. Provsvingade ikväll, det blev en sving.

Nu väntar sängen, även om den inte lockar när jag vet att mesta tiden i den kommer att vara vaken.

Nu låter jag som en riktig gnällspik, ledsen för det. Imorgon är jag säkert som en 20-åring i kroppen igen!

Undrar förresten om Carro och Matilda tycker att postern nedan är ett bra sätt att marknadsföra terminens vassaste cykelpass. Datum är inte spikat utifall att någon undrar.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att göra ingenting en hel kväll.

Lycka till på golfbanan!

2009-08-19 @ 13:06:06
Postat av: Tobbe

Verkligen. Å andra sidan pallar inte den här ledbrutna kroppen så mycket mer just nu.



Golf blir det inget av med. Revbenen fixar inte det. :-(

2009-08-19 @ 13:30:53
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: tack så mycket!! :)

2009-08-19 @ 13:56:57
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Matilda

GUD SÅ SNYGGT!!

2009-08-19 @ 17:51:54
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Carro

I loooove it!

2009-08-19 @ 20:00:51
Postat av: Tobbe

Tack Matilda & Carro. Kul att den fick godkänt. :-)

2009-08-19 @ 23:08:47
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0