Julafton...

Startade med mys i Stav.

Dagen fortsatte sedan i Vad hos mor och far. En tur till Mormor Asta i Söderfors hanns också med.

Klappar blev det många och jag tror att vi alla är glada över dem.

Jag vet iaf en kille som längtar till våren nu...



Själv är jag glad över nytt sällskap i sängen. Träffsäkra bokval.



Tomten kom förstås...



Hälften av barnen gillar kameror...



Andra hälften gör det inte...

Dagen avslutades med midnattsmässa i Karlholms kyrka där Matilda som vanligt levererade skön sång. Mycket stämningsfullt och vackert.

Hoppas ni alla har haft en fin Julafton och att Tomten varit på gott humör!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

God jul och gott nytt!



Vad kul att du hittade till min blogg:) Klart jag minns vem du var, även om de verkligen var jätte länge sedan sist:)



Här har jag en cykelgalning till karl som kommer nog tävla rätt mycket i sommar, körde massa tävlingar i sommras med men nu kommer han lägga mer fokus på större tävlingar och skippa alla små. Så han hinner vara hemma med lillan oxå..



Ha nu en underbar fortsättning och gott nytt!!

2009-12-26 @ 08:03:51
URL: http://wellnessbyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0