39 år, 9 månader och 3 veckor...

... tog det innan jag såg min första bandymatch live! Dessutom var det inte vilken match som helst utan Söderfors mot UNIK i Norrallsvenskan! :-) Vinst med 5-4! Gott kaffe bjöds det på efteråt, tack! :-)



Kul att se var det iaf, en hel del skillnad mot hockey. Mest faschinerande var att det gapades och skreks så mycket, både på plan och vid sidan av.

Appropå hockey så säkrade Abbes lag tredjeplatsen i serien med 3-1 mot Sandviken igår kväll! :-)

Melodifestival är det ju också dags för ikväll.

Sammanfattningsvis så är klädseln lika illa som vanligt, i övrigt är det en chock att Ugglas ens får vara med... Skönt att Sverige inte röstade henne riktigt hela vägen trots allt... Kul att se Emilia igen! Dagens blekaste insats står Shirley för.



Dagens skönaste bild hittades på www.elisabethkreutz.com innan frukost. Har Ni missat den sidan så gå genast dit!

Lance visar på bilden definitivt en stor portion humor. (Till höger i bild.)


Kommentarer
Postat av: Carro

Bandyn var väl det sista jag tänkte på när jag läste ditt inlägg...39 år 9 månader o 3 veckor, hmm......Tobbe! Snart e det ju storkalas ju! ;O)

Hoppas det blir skoj på cykeln idag, själv ska jag i väg på inspelning av singing bee! Snacka om att jag ska flexa i tvrutan. Ha,ha!

Kram!

2009-02-08 @ 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0