Michelin

Lika bra som vädret var för uteaktiviteter igår var det dåligt idag. Lagom temperatur men rått, kyliga vindar och lite snö i luften.

Huvudet kändes tungt, gör förresten fortfarande.

Som tur är så har jag mycket symboliskt satt fast en kille på sadelstolpen på mountainbiken...



Idag var det verkligen han som motiverade mig att ta en runda ute, inte mer än en timme, men det är ju alltid nått.

Har bestämt att den lilla gubben ska få sitta på cykeln tills formen är ok igen.

Väl ute kändes benen tröga och humöret i botten. Trött efter bara 45 minuter, skapade mig tillfälle att stanna när jag passerade ån.



Skälet var att fota fåglar intalade jag mig, HA! Jag som hatar fåglar... :-)



Efter det "nödvändiga" snabbstoppet blev det enklaste vägen hem trots att jag inte alls tycker om ljudet av dubbdäcken mot asfalt.

Lite lustigt hur en helg kan innehålla både den bästa och den sämsta cykling man kan tänka sig. Glad iaf att jag tog mig ut en stund trots att inte huvudet var med.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vasaloppscykel? Lät ju tokroligt! vecka 10 alltså? Jag e på! Blåbärssoppan i högsta hugg!

Kram kompis :O)

2009-02-20 @ 12:49:26
Postat av: Matilda

HA! Fåglar, vilket skämt... x'D

2009-02-20 @ 17:15:25
Postat av: Anonym

Haha! Ja Matilda det var verkligen ett skämt... Vi tycker ju ungefär lika om såna vi! ;-)



Carro, låter toppen det! Men tro inte att du slipper cykla bara för att du serverar soppan! ;-)



Kram!

2009-02-20 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0