40-år...

...blir inte jag den här månaden! :-) Däremot ska jag på 40-årsfest nästa lördag, skoj!

Presenten till mannen ifråga blir en upplevelse på höghöjdsbanan i Fjällnora. www.naturcraft.se

Vet inte vad jag tycker om den presenten egentligen, som present är det väl ok om det inte vore för att vi som ger den förväntas gå banan tillsammans med offret ifråga... 14 meter är ruggigt högt...
 
Tänker man på att det är en gubbe på 40 som ska gå den så ska väl även jag som är låååångt ifrån 40 också våga. Vet man dessvärre vilken gubbe det handlar om så kommer saken i ett lite annat läge, misstänker nämligen att den här mannen inte har några spärrar vad gäller utmaningar...

Han är iaf helt galen om det handlar om hästkrafter som tyglas med ratt och gasreglage, dessutom helst på vatten!



Själv är jag inte jätteförtjust i höjder om jag inte har skidor på fötterna. Men vad kan egentligen hända? Ingenting annat än att man får leva med skammen att bli nedplockad efter att blivit helt paralyserad i någon övning... :-)

Imorgon hoppas jag på lite färre minusgrader för att kunna följa med Mattis på en skön cykeltur, sen ser jag fram mot hockeymatch och skön innecykling på söndag!



Det är inte jag på bilden men den skapade en viss längtan efter fruset vatten i lite mjukare form än stenhård is...



Önskar jag hade den här tröjan nästa lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0