Film!

Har hunnit se färdig en film som påbörjades igår också! Max Payne, en film som precis som Tomb Raider bygger på ett dataspel. Ett dataspel som jag förresten har lite "Lassievarning" på... :-) Utvecklat och ägs av maken till en kollega från mitt förra arbete. En Finne som förmodligen inte behöver bekymra sig om pensionen vid det här laget.

Hur som helst, bra film! Skönt filmad, snyggt, mörkt och obehagligt. Precis som jag vill ha det! Lite samma känsla som tex Sin City. Tjatar lite nu, men jag kan inte låta bli att uppmana Er som missat den underbara filmen att se den! NU!!!

I Max Payne gillar jag Mark Wahlberg mycket, Bondjäntan Olga Kurylenko har en roll, Mila Kunis är riktigt bra. Även Nelly Furtado har en roll.

Den uppmärksamme noterar att jag gillar svartvitt och rött... :-)



Olga, Mark och en av busarna.

'

Upptäckte förresten under cyklingen att ett par av låtarna i nästkommande pass måste bytas ut, de var inte alls så sköna att cykla till som de verkat i soffan med lurar på huvudet. Det är iaf en fördel med trainern att jag hinner testa igenom cykelkänslan i den musik jag tänkt använda i mina pass! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0