Förödmjukad och utklassad...

... av min 10,5-åring!

Man blir bra på det man tränar är slutsatsen man kan dra, kanske...



Jag är tveksam till om det verkligen stämmer i alla sammanhang.

Inbillar mig att jag borde ha lite musiköra eftersom det uppenbarligen finns i släkten om man ser på min morfar, mamma, syster och Matilda. När jag sitter bredvid Abbe och förtvivlat försöker få fingrarna att komma sams på Guitar Hero låtarna tvivlar jag mycket på att jag någonsin kommer att bli lika duktig som han på att spela rocklåtar på en plastgitarr... Oavsett om jag skulle nöta dygnet runt... :-)



Svettig och stolt över att ha klarat 3-4 låtar på lättaste nivån blir det trots detta inte några rungande applåder från "MiniSlash"  utan bara ett trött "bra pappa, vad duktig du är... ;-)". Det är bara att acceptera att lilleman som spelar så det ryker på svåraste nivån kräver lite mer för att låta sig imponeras... :-)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha! Låter precis som hemma hos oss när jag spelar med äldsta!!

Eller som när jag kör Wii-cart med femåringen: -Bra mamma, du var i alla fall inte sist den här gången! ;)

Kram

2009-01-16 @ 11:28:20
URL: http://mostlymm.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Ja dom är för sköna dom små. :-) Jag är glad så länge jag iaf cyklar fortare än dom!



Kram Tobbe

2009-01-16 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0